Klachten

Klachten

Klachten zijn nooit leuk en daarom willen wij deze dan ook graag zo snel mogelijk verhelpen. Dit kan pas als wij daadwerkelijk op de hoogte hiervan zijn. :)

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

* Ontvang de beste tweedekansjes! :)
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »